Gáspár Ágnes

GÁSPÁR ÁGNES

Egyetemi oktató és tréner, nemzetközi protokoll szakértő, tanácsadó

Pályafutását a Magyar Televízióban kezdte, majd Ausztriai letelepedése idején non-profit illetve profitorientált kiállításokat, diplomáciai kulturális rendezvényeket szervezett, rendezett Ausztriában, Németországban, Hollandiában és Magyarországon. 2003-ban megalapította az Európa Attitűd Oktatási Központot, melyben vezetést és oktatási és tréning tevékenységet vállalt. Később önálló lett.

Szakirányú protokoll és rendezvényszervezés diplomáját Ausztriában /International Centre for Culture and Management Salzburg/ a kultúra és menedzsment szakon és Magyarországon /Moholy-Nagy Művészeti Egyetem/ művészeti menedzser szakirányon szerezte. Tanári diplomája tanulmányait Szegeden végezte. A Nemzeti Közszolgálati Egyetemen tanári és tréneri továbbképzésben vett részt.

Budapest számos egyetemén alap, mesterképzésén óraadó oktatóként tanít és tréningeket vezet. A Pázmány Péter Katolikus Egyetemen, a Budapesti Metropolitan Egyetem Karrier tréneri programjaiban, a Milton Friedman Egyetemen, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem közszolgálati protokoll szakirányú továbbképzésén, Wekerle Sándor Üzleti Főiskolán, Színház és Filmművészeti Egyetemen, Testnevelési Egyetemen a nemzetközi protokoll, rendezvényszervezés, üzleti kommunikáció, sajtókapcsolatok, médiumok kezelése, márkaépítés tantárgyi témakörökben oktat és tréningeket vezet.

Számos konferencián előadóként az üzleti protokoll kommunikációját és a viselkedéskultúrát népszerűsíti, mint a Magyar Export Napja vagy a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem kolozsvári és marosvásárhelyi karán.

Az év óraadó tanára, majd a legjobb tréner elismerésben és számos televíziós nívódíjban részesült. Média megjelenései: M1 Híradó, Családbarát, Ma Este, TV2 Mokka. Tények Extra. Fem3 Rtl Klub, Petőfi Tv, KarcFm, Rádio Fm, Nők Lapja, Elit Magazin.

Közszolgálati protokoll , Egyetemi tankönyv: A társas érintkezés keretei és formái társszerzője.

Oktatási területek: kulturális diplomácia, nemzetek protokollja, nemzetközi üzleti kommunikáció, üzleti tárgyalástechnika, nemzetközi rendezvényszervezés, viselkedés és magatartáskultúra, self-branding, médiumok,- sajtókapcsolatok, média gyakorlat, képernyős megjelenés.